sábado, 13 de outubro de 2012




My favourite album is still 'Is This It'. Nopes, not for the sexy ass. lol. Because i could listen to the whole album everyday for the rest of my life and never get bored of it. Definitely recommended for anyone who's just getting into the band.
 Not that the rest of the Strokes' discography is subpar, they're all amazing, but i just love everything on their first album. I especially love how they recorded it - compare Julian's vocals then to now. He still sounds good and takes risks with his vocals even more so on Angles but back then, it was just... perfect. The huskiness in his voice - although if it was caused by his smoking and drinking. It was in the first album that i really saw the brilliance of his songwriting.

Meu álbum favorito ainda é 'Is This It'. Nopes, não para a bunda sexy. lol. Porque eu poderia ouvir o álbum inteiro todos os dias para o resto da minha vida e nunca se cansar dele. Definitivamente recomendado para quem está apenas começando a banda.
  Não que o resto da discografia do Strokes é subpar, todos eles são incrível, mas eu simplesmente amo tudo em seu primeiro álbum. Eu particularmente adoro a forma como eles gravaram - comparar vocais de Julian então para agora. Ele ainda soa bem e assume riscos com seus vocais, mais ainda, em Angles, mas na época, era apenas ... perfeito. A rouquidão de sua voz - embora se ele foi causado por seu hábito de fumar e beber. Foi no primeiro álbum que eu realmente vi o brilho de sua composição.

Nenhum comentário:

Postar um comentário